HTML

tündér-lala

Pannáról, aki daganatos beteg. Az ő mindennapjairól, életéről, és ezáltal az én érzéseimről, gondolataimról.

Friss topikok

  • peppermint: Isten adja, hogy ezután boldog és egészséges 80-100 év következzen számára! (2011.07.14. 15:53) Panna 5 éves lett...
  • peppermint: Hajrá, lányok! :-))) (2011.07.14. 15:52) Mostanság
  • Anya09: Szia! Örülök nektek, és hogy Pannus élvezi az ovit. Szépen nő a haja, nem sokára ismét szép hossz... (2011.04.22. 19:25) A régóta halogatott helyzetjelentés:)
  • Keszthelyi.Viki: Gratula, Anita! Puszi (2011.03.03. 21:03) Egy kis helyzetjelentés...
  • lakikati: A kis manöken. Jó újra látni Pannát. És milyen szép! Anita neked meg csak gratulálni tudunk (és p... (2011.03.02. 20:30) Fotó

Linkblog

Kicsit megkésve...

2011.01.24. 10:28 tündér-lala

Igen, igen, tudom, na....kicsit elmaradtam az írással.

Menet közben ugye elkezdtem dolgozni, Panna pedig folyamatosan a kórházban lenni. Épp ma számolgattuk, hogy január 5.-e óta 4 napot sikerült  otthon lennünk. Akkor azért, mert nagyon fájt hasa, ki volt száradva, majd a következő kezelés miatt, és január 19.-e óta pedig a láz miatt. Azóta ledöntötte valami fránya vírus is, most antibiotikumot kap, és mivel gyakorlatilag alig van vérképe, így még némi vért is. Szóval nem olyan kellemes a helyzet...ma újra megkapjuk a szokásos injekciós kezelésünket, mellette még tegnap is folyamatosan lázasak vagyunk, úgyhogy nem tudom, hogy egyáltalán mikor mehetünk haza...

Szóval nem sok minden "érdekes" dolog történt velünk a szokásoson kívűl.

Tegnap megérkezett apukám, aki az egy hetes szabadságát Pannával szerette volna tölteni a kórházban:) Hát nem tiltakoztunk..mivel Cs. onnan próbál meg dolgozni, vagy ingázni a munkahelye és a Tűzoltó utca között, én pedig a munka végén szaladok Pannushoz. Ha valamikor este/éjszaka folyamán sikerül hazaérnünk akkor azon gondolkodunk, hogy mikor mossak, vasaljak, netán bevásároljunk.

De 17.-én épp otthon volt Pannus a szülinapomon, és olyan gyönyörű ajándékot készített nekem, hogy nem bírtam sírás nélkül:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tunder-lala.blog.hu/api/trackback/id/tr712609253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

osi eva 2011.01.25. 14:56:07

Remélem, mire ezt írom, otthon vagytok, s a Papi mesél. Benne vagytok minden gondolatainkban és Imáinkban. Tudjuk, és ennek így kell lennie, hogy mire véget ér a kezelés minden jóra fordul, és Pannus újra a régi energikus leányzó lesz, aki reggel elindul, s csak este áll le. További kitartást és erőt, a mielőbbi viszontlátás reményében puszil benneteket Osiék.

Gabi78 2011.01.27. 16:13:49

Szia!

Agykontrollon olvastam a kívánságdoboznál a blog címét.gondoltam írok,mert én is rákos vagyok és gyógyulok.Kérdezhetem hogy kemon kívűl mást próbáltatok?-ill néztetek mást.Én Dávid professzor segítségével gyógyulok és sokan mások is-gyerekek is vannak.Tudom,hogy nem könnyű,de kérlek azért nézz utána hátha ugy érzed segít.Codteam-teát érdemes megnézni olvasni utána -tudok telefonszámot adni és hidd el ez nem kuruzslás mert sok orvos dolgozik vele csak itthon az ilyen dolgok fedve vannak még.Szívből kívánom a gyogyulást nektek!!!Gabi

tündér-lala 2011.01.31. 09:08:20

@Gabi78: Kedves Gabi, nagyon köszönöm a kedves és megértő szavakat így ismeretlenül is.

Kérlek beszéljünk részletesebben erről:
Címem: anita.bogar@citromail.hu
A.
süti beállítások módosítása