HTML

tündér-lala

Pannáról, aki daganatos beteg. Az ő mindennapjairól, életéről, és ezáltal az én érzéseimről, gondolataimról.

Friss topikok

  • peppermint: Isten adja, hogy ezután boldog és egészséges 80-100 év következzen számára! (2011.07.14. 15:53) Panna 5 éves lett...
  • peppermint: Hajrá, lányok! :-))) (2011.07.14. 15:52) Mostanság
  • Anya09: Szia! Örülök nektek, és hogy Pannus élvezi az ovit. Szépen nő a haja, nem sokára ismét szép hossz... (2011.04.22. 19:25) A régóta halogatott helyzetjelentés:)
  • Keszthelyi.Viki: Gratula, Anita! Puszi (2011.03.03. 21:03) Egy kis helyzetjelentés...
  • lakikati: A kis manöken. Jó újra látni Pannát. És milyen szép! Anita neked meg csak gratulálni tudunk (és p... (2011.03.02. 20:30) Fotó

Linkblog

Megfogadtam, hogy én soha nem fogok blogot írni...aztán mégis...

2010.11.29. 22:34 tündér-lala

Kedves Ismerőseim,

 

arra gondoltam, hogy talán így egyszerűbb mindenkivel megosztani a velünk/életünkkel történteket. Szeretném ezt a felületet továbbá arra használni, hogy elmondjam/elmondhassam az érzéseimet, megoszthassam Veletek a gondolataimat.

Mint tudjátok, Panna lányom beteg. Nagyon.

2,5 éve egyszer már átmentünk ezen a borzalmon, amikor úgy érzed, nem kapsz levegőt..amikor nem érted, hogy a világ miért ilyen kegyetlen veled, hogy miért ossza rád a Sors ezeket a csapásokat. Okolsz mindent, mindenkit. A férjedet, családodat, szüleidet, mindent és mindenkit. Nem számít, csak hárítasz! Aztán a következő fázis, hogy MAGADAT. Mit tettél, vagy mit nem tettél meg, amivel megelőzhetted volna...és most újra.

 2,5 év után áttét...Tüdőműtét. Kevés remény, de még mindig van. Mert az ember erős! Én kevésbé, én összetörök, Akkor jön Cs., aki visszarángat, aki a hajamnál fogva húz ki a merülésből. Néha haragszom rá ezért, néha hálás vagyok érte.

Két nap a műtétig...  Kérek mindenkit, hogy gondoljon ránk, mondjon el egy imát, vagy csak lélekben legyen velünk.

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tunder-lala.blog.hu/api/trackback/id/tr712482428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EszterZeg 2010.11.30. 08:32:02

Imádkozni csak a magam módján tudok, de azt most folyamatosan.

krisz1974 2010.11.30. 11:44:36

Anita, nagyon sokat gondolunk rátok, és imádkozunk, kitartást! Már csak egy nap a műtétig...Sok puszi nektek!

Anya09 2010.11.30. 20:30:39

Testvérkém!

Nincsenek rá szavak, hogy mennyire sajnálom, hogy ez történik, hiszen ezt az ember még a halálos ellenségének sem kívánja.
Egyet tudj, nem rontottál el semmit, nem te, vagy ti tehettek róla!!!
Csak imádkozhatunk, hogy minden rendben legyen, és reméljük a legjobbakat.
Bíznunk és hinnünk kell az orvosokban, az Istenben és a Panna élni akarásában, mert ő élni akar és fog is!!!!!
Szorítunk nektek!!!
Hihetetlen, csodálkozom magamon, mert én azt hittem én vagyok a világ legpesszimistább embere, de most bár aggódom értetek, a lelkem mélyén biztos vagyok benne, hogy minden rendben lesz a műtétkor is, utána is, és mindig...
Puszild meg sokszor helyettünk!!!!!

SZERETLEK Titeket!!

Puszi: Hugod

kissrizi 2010.11.30. 23:36:36

Anita,

nem sejtettem, hogy ilyen hatalmas feladatot kaptatok az élettől, de hiszem, hogy elég erősek is vagytok a megoldásához mindhárman. Én is minden gondolatommal támogatlak Benneteket, remélem, sok-sok mindenkivel együtt.
Hatalmas ölelés Nektek, nagyon szorítunk!!!!!

peppermint 2010.12.02. 14:15:19

Veletek vagyok, de ezt azt hiszem, úgyis tudod.
És ugyan nincs okosabb gondolatom, amit mondhatnék, mint hogy bíznod kell, de ezt nagyon komolyan gondolom. Mert Panna is érzi, amit te érzel, őrá is hat, amit a szívedben hordasz.
Ne hazudj neki, sírj ha kell, nevess ha kell, de ne felejtsd el, hogy a te hited meg tudja őt gyógyítani.
Puszi

Yinga 2010.12.02. 14:46:38

Sokat gondolok Rátok.

Peppernek igaza van, amikor azt mondja:"Panna is érzi, amit te érzel, őrá is hat, amit a szívedben hordasz."
Bármilyen nehéz is, el kell engedned a félelmet és a fájdamat, hiszen van két dolog a világon ami csodákra képes: az egyik a feltétel nélküli szeretet, a másik az őszinte és felszabadult nevetés.

Talán az is adhat egy kis erőt, ha letöltitek az alábbi zenét és meghallgatjátok Pannussal.
Kelly Howell - Brain Sync - Sound Healing
(Ha nem sikerül letölteni, szólj és eljuttatom hozzád!)

Kitartás!!!
Puszik

dotty75 2010.12.02. 15:26:43

Drága Ancsa!

Nagyon-nagyon sokat gondoltam rátok az elmúlt napokban. Őszintén remélem, hogy Pannus túl van a műtéten és jól van.
Ölellek és nagyon sok erőt kívánok,

Dorka
süti beállítások módosítása