HTML

tündér-lala

Pannáról, aki daganatos beteg. Az ő mindennapjairól, életéről, és ezáltal az én érzéseimről, gondolataimról.

Friss topikok

  • peppermint: Isten adja, hogy ezután boldog és egészséges 80-100 év következzen számára! (2011.07.14. 15:53) Panna 5 éves lett...
  • peppermint: Hajrá, lányok! :-))) (2011.07.14. 15:52) Mostanság
  • Anya09: Szia! Örülök nektek, és hogy Pannus élvezi az ovit. Szépen nő a haja, nem sokára ismét szép hossz... (2011.04.22. 19:25) A régóta halogatott helyzetjelentés:)
  • Keszthelyi.Viki: Gratula, Anita! Puszi (2011.03.03. 21:03) Egy kis helyzetjelentés...
  • lakikati: A kis manöken. Jó újra látni Pannát. És milyen szép! Anita neked meg csak gratulálni tudunk (és p... (2011.03.02. 20:30) Fotó

Linkblog

Második műtét

2010.12.13. 23:16 tündér-lala

Tudjátok ma hosszú-hosszú idő óta ismét elmentem templomba. Nem vagyok különösképpen vallásos, hiszek ugyan valamiben, de hogy mi az, azt sosem tudom...

A mai műtét 4 órás volt, és sajnos ki kellett venni P.  alsó tüdőlebenyét. Viszonylag jól viseli, de sokkal többet altatják, mint legutóbb, és gerincbe kötött fájdalomcsillapítást is kap. Azonban nem ment az intenzívre, hanem egyből a sebészeti osztályra került. Ezt felfoghatjuk pozitívnak is, hisz nem tartotta olyan rossz állapotúnak az orvosa. Várhatóan szerdán átviszik a II. Klinikára, ahol megkezdik a kemoterápiát.

Hogy mit érzel ilyenkor? Hogy mi az a görcsös fájdalom, amikor látod kitolni a gyerekedet a műtét után csövekkel mindenhol? Hogy milyen, amikor kinyitja a szemét, és megkérdezi vele: miért? Miért kell nekem az életemért ennyit küzdenem?!

Nem, ezt nem lehet elmondani. Ezt az érzést, csak érezni lehet...

Hát... ezért mentem Isten házába. Hogy válaszokat kapjak. Az a legérdekesebb az egészben, hogy mikor kijöttem onnan, úgy éreztem megkaptam, amit szerettem volna.

Mert mi, mi hárman, minden akadályt képesek vagyunk legyőzni.. Mert mi, mi hárman, igazán most lettünk egy család. És egy család harcol és csatákat nyer, újra és újra nekifut, ha kell.

Mert a gyerekünk élni akar, mi pedig a gyerekünkkel szeretnénk élni. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tunder-lala.blog.hu/api/trackback/id/tr832514364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peppermint 2010.12.15. 17:48:58

Látod, megtaláltad a lényeget: Ti Hárman!
És csak ez számít.

Imádkozom értetek.

Puszi
p

lakikati 2010.12.16. 19:48:42

Minden nap sokszor gondolok rátok.Kitartás!
Puszilunk benneteket

Lakiék

k.viki 2010.12.17. 03:10:25

Ugyan nem írtunk, de sokat gondolunk Rátok minden nap. Szóljatok, ha tudunk segíteni valamiben. Puszi
süti beállítások módosítása